Vine a 3-a parte pentru Înainte să te Cunosc

Vine Înainte să te Cunosc 3!

La început, era numai un volum, care s-a terminat lăsând cititorii nemulțumiți, apoi a devenit o duologie, iar acum, se pare că devine o trilogie! Azi, cei de la Entertainment Weekly, au publicat un interviuv cu Jojo Moyers, autoarea cărții de mare succes, Înainte să te cunosc, unde scriitorea a recunoscut că în loc să lase lucrurile cum sunt, va termina povestea lui Lou cu un ultim volum, transformând duologia Me Before You, în trilogie.
În intreviul dat, Jojo a spus următoarele:
Mereu știam că în momentul în care decid, să scriu un al doilea volum pentru Înainte să te Cunosc, o să fiu nevoită să scriu și un al treilea volum. Am văzut povestea ca o trilogie. Reîntilnirea cu Lou a fost o plăcere, cum am împins-o într-o altă țară, o lume total diferită și o casă plină cu secrete. Cum combinația ei de umor și emoții, trebuie să-și pună cele mai fundamentale întrebări, terminând cu întrebarea: Pe care parte al Oceanului Atlantic îi este locul? Sper că cititorii o să savureze acțiunile la fel cum am făcut-o și eu când am scris cartea.

Cartea va apărea în primăvara anului 2018, iar acum, Lou o să își continuie aventurile în New York. 
Sunteți încântați? Eu personal încă n-am citit cartea, dar este pe lista mea. 
Ce spuneți, o să citiți cartea?

Informațiile sunt luate de Aici.

Comentarii

Postări populare