Traducere: Scrisorile lui Conrad pentru Belly (The Summer I Turned Pretty)

Prima scirsoare

Carte: The Summer I Turned Pretty-The Collection de Jenny Han

După ce am discutat cu unii dintre voi, am ajuns la concluzia că ar fi bine să traduc scrisorile trimise de Conrad pentru Belly, ca să vă faceți o imagine despre Trilogia lui Jenny Han. *Trilogia încă nu a fost tradusă la noi, dar puteți citii recenziile mele la fiecare volum, pe blog.* Am decis să traduc fiecare scrisoare, separat, să văd dacă vă place. Dacă vă atrage atenția atunci o să traduc și restul scrisorilor.
Dargă Belly, 
În primul rând, nici nu știu dacă ar trebuii să-ți scriu, dacă-mi este permis. Sper că îmi este permis să-ți scriu. Sper că nu o să arunci aceast pachet, fără să deschizi cutia ,deoarece, dacă o faci o să pierzi ceva foarte important. Bine, în regulă,  ceva care o dată a fost foarte important. Ție. 

Am trecut pe la casa ta ca să repar calculatorul mamei tale. Am intrat în camera ta ca să folosesc mașina de făcut xeroxuri, și l-am văzut pe Junior Mint așezat pe raftul cu cărți, arătând foarte ciudat. Îți aduci aminte de el? Urs polar, are ochelari și o eșarfă foarte la modă? Ți l-am câștigat la aruncatul cu inelele? Îți aduci aminte cum aveai obiceiul să mergi la aruncatul cu inele, să te holbezi la ursul polar deoarece ți-l doreai foarte mult? Probabil am cheltuit treizeci ori patruzeci de dollari încercând să câștig ursul ăla nenorocit numai pentru tine. 

Aparent, în ciuda faptului că l-ai lăsat în spate, îi este foarte dor de tine. Se simte pierdut fără tine. Sunt serios, asta este ce mi-a spus el. Patetic, nu?

Deci, aici e el. Fi drăguț cu el, bine? 
Conrad.

Comentarii

Postări populare