Recenzie Wattpad: The Mafia and his Angel

The Mafia and his Angel

Titlu Original: The Mafia and His Angel
Editura: *e pe cale să fie publicată în America, nu știu exact ca care editură* primele 5 capitole le puteți  găsii pe Wattpad
Autor: Lylah James -HumB01
Anul apariției: 2015 (pe Wattpad) 2017 (America)
Notă: 10*
The Mafia and His angel este una dintre cărțile mele favorite de pe Wattpad, iar acum, autoarea este pe cale să o publice, deci cei care n-au avut șansa să o citească până acum, îmi pare rău dar până ce nu va fi publicată cartea, nu o să puteți găsii mai mult de 5 capitole din ea. Dar, dacă mă întrebați pe mine, merită așteptarea. Cartea este plină cu suspans și are și scene romantice, dar mai ales este bazată pe viața unei tinere fete, fică unui lider Mafia, care fuge de viața ei crudă, și ajunge să trăiască cu un alt lider de Mafia, dar acesta fiind mai tânăr, de o vârstă cu ea și plină cu mistere și surprize. Înainte să începeți cu judecatul cărții după spusele mele, NU cartea aceasta nu este o carte banală despre povestea de dragoste a doi membrii a unei mafi! Dacă nu vă plac cărție palpitante cu multă acțiune, și care arată povestea din mai mult perspective, atunci cartea aceasta nu este potrivită pentru voi.
Știm cu toții că pe Wattpad sunt câteva cărți clișeice, în care tema principală este amorul și chestii de genul. Dar dacă v-ați oprii din judecat și nu v-ați mai plânge atât de mult, atunci ați putea găsii cărți foarte faine, precum Mafia and His Angel. Nu mai știu cum am observat cartea, poate căutam printre subiecte sau printre cărțile cu mafia *trebuie să știți ceva, eu pe Wattpad am așa un obicei, că nu contează că am vreo 50 de cărți necitite în bibliotecă, mereu trebuie să caut una nouă. A da, și cărțile principale pe care le caut eu sunt cu Mafia, Bilionari și Bad Boyuri, deci nu mă mir că am descoperit cartea aceasta.*. Poate vă întrebați, Regret că cartea aceasta m-a cam distrus psihic și emoțional, că m-a făcut să stau trează până la 3 dimineața într-o zi de școală și că m-a făcut să-mi ies din fire și să încep să înjur fără oprire timp de cam 20 de minute? Nu prea, deoarece suspansul pe care l-a creat, faptul că m-a captivat nedescris de mult, arată că cartea chiar a meritat timpul, chiar a meritat să merg la școală ca și cum m-aș fi trezit din comă, și chiar a meritat să petrec nu știu câte ore în pat, cu laptopul în poală, citind. A da, și să nu credeți că cartea se poate termina ușor. În primul rând, are mai mult de 50 de capitole dacă-mi aduc aminte bine, iar capitolele sunt destul de stufoase, iar acțiunea, sunt unele capitole care te termină total și simți că ai nevoie de o pauză, altfel poate omori pe cineva sau începi să țipi.
Totuși, cred că vă cam ajunge deja că tot comentez și așa mai departe, și ar fi vremea să vă spun despre ce este cartea mai exact.
Cum am pomenit mai devreme, cartea prezintă povestea din mai multe perspective, dar în mare parte, povestea este descrisă din punctul de vedere al lui Ayla și Alessio. Cei doi sunt personajele principale, și amândoi fac parte dintr-o familie de mafia. Familia Aylei este Mafia Italiană, iar familia lui Alessio este Mafia Rusă. Acțiunea se deplasează în New York, apt care explică de ce cele două familii rivale au opurtunitatea de a se întâlnii.
Știți că se spună că viața unei fete la mafia este superbă, mai ales dacă tatăl ei este șeful? Na, dacă găsesc persoana care spune asta, îl bat măr ca să înțeleagă că nu este așa. Tatăl Aylei, un monstru care nu înțeleg cum se poate uita în oglindă, a vândut-o unui psihopat și nici nu-l interesa că aceasta a fost agresată de nespus de multe ori și bătută, că viața ei era un coșmar, fapt care explică de ce fata a fugit de acasă, și a ajuns la Alessio.
Karma se pare că nu o lasă pe Ayla în pace, aceasta ajungând la un alt mafia, mafia rusească, mafia care este în mare rivalitatea cu mafia italiană. Fata încearcă să ascundă faptul că ea face parte din Mafia rivală, și încearcă să trăiască o viață cât de cât bună, în noua ei casă la mafia rusească.
Dar oare ce se întâmplă, când șeful mafiei, Alessio, o observă pe fata pierdută-n gânduri și în întuneric, și nu o mai scapă din vedere?
Evenimentele bune sunt urmate de evenimente întunecate, lucrurile bune se pot transforma în lucruri rele, dar sentimentele nu pot dispărea cu o singură alegere, mai ales când sentimentele sunt atât de puternice, încât schimbă cu total personalitatea celor doi îndrăgostiți.
Mai mult nu prea vreau să vă spun, că atunci deja nu ar fi destul de palpitantă cartea, E POSIBIL AȘA CEVA? Nah, nu prea cred.
Sper din tot sufletul că v-am ajutat, aceasta este motivul pentru care scriu recenziile acestea la cărți publicate, cărți de pe Wattpad și filme/seriale. Eu vă recomand cartea din tot sufletul, și vă pot asigura că nu veți regreta dacă decideți să o citiți.

Descrierea cărții

Cold, Ruthless, Heartless, Arrogant, Killer, unlovable.
These are all the words that Russian Mafia Boss, Alessio Ivanoshov goes by. He's respected and feared by all. He can't love or be loved. The Mafia life is all he knows until he finds a beaten up girl, hiding under his bed.
What happens when the Mafia Boss finds love? Or is he even capable of love? Can Ayla, the broken girl melt the ice and break through the walls around Alessio's cold heart? Will their love survive?

Citate care te fac să vrei să citești cartea

"Your scars are your strength." Maddie added and I gasped at her words. "They show what you have been through and that you are still here, fighting. They are a part of you."