Seria Lux primește o serie Spin-Off!

Hello Serie Spin-Off

Ziua mea nu poate să fie mai frumoasă. În timp ce îmi savuram cappuccinoul cu ciocolată albă, oare ce postare a apărut pe pagina mea FB? Jennifer L. Armentrout, autoarea seriei mele ALL TIME FAVORITE, Lux, a anunțat pe pagina ei oficială pe Facebook, că o serie spin off este în proces. 
Dar nu o serie oarecare cu un luxen oarecare sau o creatură oarecare, ci o trilogie îtreagă dedicată personajului meu favoit, Luc este în lucru. 

Acțiunea o să se deplaseze cu 4 ani de la războiul dintre Luxeni și Oameni, iar în centrul atenției, de data aceasta o să fie Luc și o fată misterioasă. 
Se spune că, fata are multe secrete din trecutul ei, și oarecum o să se aproprie de Luc al nostru. 
Să sperăm că de data aceasta lucrurile nu o să se termine la fel, cum s-au terminat și cu prima iubire lui Luc, despre care am primit detalii în ultimele 2 volume din seria LUX. 
Primul volum al trilogiei o să apare anul viitor, în America, și puteți să fi siguri,că în momentul în care se va putea precomanda pe Book Express, îmi și pun mâinile pe el. 
Voi ce părere aveți despre vestea aceasta? Eu personal, mă bucur nespus de mult, deoarece ador cărțile scrise de Jennifer, iar Luc este personajul meu favorit din toată seria Lux *împreună cu Daemon, sigur*. Abia aștept ca povestea lui să fie detaliată  mai bine, să aflu  mai bine ce fel de origin este el, să citesc pagini întregi din gândurile lui. Chiar dacă încă nu se știe din punctul cui de vedere o să fie descrise întâmplările, eu sper din tot sufletul că Luc o să fie alesul.
În același timp, o părticică din mine moare să afle dacă alte personaje din seria Lux o să-și facă apariția. Eu chiar îmi doresc să aflu ce se întâmplă cu Daemon și cu Katy după 4 ani de la război, și dacă Archer și Dee au decis să ia încă un pas cu relația lor. 

Detaliile sunt luate de AICI

Comentarii

Postări populare