Recenzie: Te Doresc de J. Lynn/J. L. Armentrout

Te Doresc de Jennifer L. Armentrout 

-Sunt aproape tentată să încep să ți-l aranjez
-Mă bag și eu, intervenii Jacob,. Mă pricep la aranjat.
Titlu Original: Be With Me (Wait For You 2.0)
Autor: Jennifer L. Armentrout/ J. Lynn
Editura: Epica (România), 
Anul Apariției: 2014
Număr pagini: 380
Notă: 10*
Cu toții știm deja că Te Aștept este una dintre cărțile mele favorite, din cauza faptului că prezintă o poveste frumoasă și Jennifer chiar știe să scrie o poveste de dragoste de nota 10. După ce am terminat Te aștept, am comandat Te doresc și pot să anunț că o să citesc și restul seriei, deoarece deja primele 2 volume m-au captivat foarte mult, și trebuie să recunosc că am o pasiune pentru cărțile scrise de Jennifer. Teoretic, cartea am început-o încă în martie, dar din cauza școlii n-am avut șansa să o termin numai ieri. DAR, ieri toată ziua am citit, deoarece cartea este atât de captivantă încât nu o poți pune jos din mână. Dacă v-a plăcut primul volum, care prezintă povestea lui Avery și Cam, atunci puteți fi sigur că și povestea Teresei și al lui Jase o să vă fie de plac. Deja de la primele câteva pagini mi--am dat seama că cartea o să  ajungă pe lista mea de preferate, și chiar că am avut dreptate. La fel ca și la primul volum, și la aceasta nu m-am apținut cu etichetele, am pus vreo 70 de semne de carte/etichete deoarece areau atât de multe citate incredibile. 
Nu trebuie să vă temeți, iubitul vostru Cam reapare și în volumul acesta, el fiind fratele mai mare al Teresei. Vă puteți da seama că lucrurile între el și Jase au luat-o un pic razna, când acesta a aflat ce s-a întâmplat între cei doi. Dar, înainte să încep să vorbesc despre punctul culminant al cărții, ar trebuii să încep povestirea de la început, de la primele evenimente cât de cât importante. 
Deja în Te Aștept am cunoscut-o pe Teresa, surioara mai mică al lui Cam, o dansatoare de succes care își imaginează viața pe ringul de dans. Imaginea ei despre viitor totuși se schimbă, când aceasta se accidentează la picior, și trebuie să ia o pauză de la dans, iar șansele de a continua cu passiunea ei sunt mici. 
Ce se întâmplă după ce planul A este distrus? Planul B este abordat, planul B fiind facultatea. Teresa se mută în orașul în care stă fratele ei, și începe să ia cursuri la facultatea unde studiază și Cam, dar și prietenul cel mai bun al acestuia, Jase, cu care a împărtășit un sărut cu un an în urmă.  Lucrurile între Jase și Teresa sunt complicate, acesta îi dă semne de neînșeles fetei, câte o dată spunând-ui că o vrea ,că o iubește mai mult de cât orice, iar în momentul următor comportându-se  ca și cum cuvintele acelea n-ar fi fost spuse, Trebuie să recunosc, au fost foarte multe momente în care îl înjuram pe Jase de numai, dar totuși nu m-aș supăra dacă ar apărea în fața mea. Da, și-a căpătat locul pe lista mea cu personaje favorite din cărți. El este al patrulea din cărțile lui Jennifer, care și-a căpătat locul pe lista mea. Încă un lucru care arată că cărțile scriitoarei sunt incredibile. 
Jase este unul dintre băieții aceia pe care vrei să le ai în viața ta. Nu numai că are grijă de Teresa, mereu însoțind-o și având grijă de ea, dar îi și aduce de fiecare dată o brioșă. Mamă, dacă un tip ar face așa ceva pentru mine, i-aș sării în brațe. Mâncarea este unul dintre metodele cu care poți să câștigi inima unei fete. 
Dar să lăsăm crizele mele cu mâncare și Jase, și să ne întoarcem la subiectul acestui articol, adică la carte. 
După mult ore petrecute împreună, aerul dintre Jase și Tess se încinge, cei doi începând să se sărute și să-și declare iubirea simțită unul pentr celălalt. 
Acum, este un lucru despre care ar trebuii să vorbesc, ceva din carte care are o influență asupra a ce se întâmplă, dar e și un spoiler mare deci mai bine tac din gură. Cred că atâtea detalii vă ajung, mai multe chiar nu vreau să spun, deoarece ar fi spoilere prea mare. 
Dar oricum, oare Tess o să-și revină o dată și o să poată să-și continuea cariera de dansatoare profesionistă? Oare ce ascunde Jase și de ce este atât de distant sau oarecum bipolar? Și ce se întâmplă cu cei după ce o persoană apropriată este găsită moartă? Dar cel mai important, ce îi face Cam lui Jase când află de relația dintre cei doi? :)))) 
A da, înainte de descrierea cărții, dacă vă plac cărțile romantice cu puțină acțiune și mister, dar totuși cu simțul umorului, atunci cartea aceasta este potrivită pentru voi. Sper că v-am ajutat.

Descrierea cărții

Vor reușii oare Teresa și Jase să fie împreună ori soarta le este predestinată?
Teresa Hamilton are un an greu. Este îndrăgostită de cel mai bun prieten al fratelui ei, însă acesta nu i-a mai vorbit după ce au împărtășit un sărut năucitor, pătimaș, de genul celor care-ți schimbă viața. Tocmai a scăpat dintr-o relație îngrozitoare, iar acum, un accident nefericit amenință să-i distrugă cariera de dansatoare. 
E timpul pentru planul B: facultatea. Și poate o șansă de a-l convinge pe Jase că sentimentele dintre ei nu sunt o joacă. 
Jase Winstead are un trai complicat, un aspect al vieții lui este sunoscut de foarte puține persoane din anturajul său. Nu l-a dezvăluit oricui, cu atât mai puțin surorii incredibil de frumoase a celui mai bun prieten al său. Chiar dacă el și Teresa au avut parte de cel mai fierbinte sărut din viața lor, este conștient că responsabilitățile trebuie să rămână pe primul loc. În mod sigur nu are timp pentru o relație. Dar nu-și poate lua gândul de la buzele fetei care i-ar putea distruge viitorul, iar asta nu îi este de ajutor cu nimic. 
Petrecând tot mai mult timp împreună, Jase și Teresa nu mai pot ignora atracția pe care o simt unul față de celălalt. Dar pericolul pândește la tot pasul și soarta îi lovește în plin. În vreme ce restul campusului revine la normal, îndrăgostiții năpăstuiți trebuie să decidă cât de mult pot risca pentru a fi îmrepună și la ce sunt dispuși să renunțe dacă nu reușesc.

Citate care te fac să vrei să cumperi cartea 

"Un pic? Un Moș Crăciun gonflabil stătea în dreapta verandei. Pe acoperiș erau opt reni de plastic. Rudolph, al nouălea și cel mai important ren, dispăruse în misiune." 

"Și tu ai un ego îngrozitor! Mai mare ca al lui frate-meu și asta e ceva!"

"-Scuze, dar nu-mi pot lăsa părul să se ude. Îmi pare rău pentru ghinionul tău
Brit l-a împuns cu un deget în șoldul îngust. 
-Nu te comporți delocca un gentleman!
-Bine că nu mă pretind a fi unul, nu-i așa?"

"M-am dat un pas înapoi și m-am izbit de un perete de mușchi care era Jase , apoi am ricoșat. Am încercat să mă îndepărtez, dar din spate un braț mi-a cuprins talia, țintuindu-mă pe loc, pieptul lui lipindu-se de spatele meu."

Comentarii

Postări populare