Jennifer L. Armentrout ne face cunoștință cu 3 frați!

Jennifer L. Armetrout ne face cunoștință cu personajele utmăroarei ei trilogii

Jennifer L. Armentrout este una dintre cele mai cunoscute autoare. Prima dată am auzit de ea, când am luat seria Lux,apoi a apărut și seria ei Te aștept,la noi, iar de atunci, sunt îndrăgostită în cărțile ei. Ea este una dintre autoarele mele favorite. Ne-a făcut cunoștință cu Daemon și ne-a făcut să ne îndrăgostim în el, iar acum, a decis să ne facă un cadou. 
Al  46-lea roman al ei, o să se numească Moonlight Sins, iar autoarea ne-a informat, că romanul acesta o să aibă o continuarea, Moonlight Sins făcând parte dintr-o trilogie. 
În trilogie o să fie vorba despre 3 frați, numiți Devlin, Gabriel și Lucian.
Deja și numele lor sună sexi, sau numai mie mi se pare? Oricum, Jennifer a spus, că toți cei 3 frați sunt foarte chipeși, și poate Daemon o să ajungă pe locul doi din cauza lor. Dar să nu fim așa siguri, e greu să-l învingi pe Daemon, luxenul sexi și de neoprit, încăpățânat și încrezut, dar care ne-a furat inimile. 
Toți trei au porecle, porecle care ne pun pe gânduri, porecle care deja divulgă că frații nu sunt chiar îngerași. Poreclele sunt următoarele: Devil,  Demon și Lucifer. 
Numai eu sunt singura care s-a gândit la serialul Lucifer când a auzit porecla lui Lucian? Eu, personal  sunt foarte curiosă cum o să fie Lucian, el având ca poreclă Lucifer, iar toți știm cine este Lucifer. 

Prima carte o să fie despre cel mai rău dar în același timp, cel mai tânăr frate, numele căruia încă nu se știe, dar eu cred că acesta este Lucian *sper că este Lucian,  nu știu de ce, dar deja presimt că el o să fie preferatul meu dintre toți 3*. În carte o să fie vorba despre o fată numită Tessa, care începe să lucreze la familia de Vincent, dar care la început nici nu știe ce o așteaptă. 

Voi ce părere aveți,veți citii trilogia? Eu personal o să o citesc, deoarece o ador pe Jennifer, are mult talent iar seria Lux, m-a vrăjit. 
Aș vrea să vă aud părerile dacă se poate. :) 

Informațiile sunt luate de pe pagina officială al lui Jennifer, iar articolul o puteți citii în engleză  Aici

Comentarii

  1. Abia aștept. E printre autoarele mele favorite de la Te astept, Te doresc ;3 Stiam de ea inainte de seria Lux.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mai intai am citit seria Lux si dupa aceea am decis sa incep si Te astept :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare