4 cărți care m-au dezamăgit

4 cărți care m-au dezamăgit

Mereu există o carte, pe care o vrem de multă vreme, auzim numai lucruri bune desprea ea, dar la sfârșit,când ajungem să o citim, ne dăm seama că nici nu este atât de extravagantă. Mereu există o carte care ne dezamăgește, iar azi am decis să vă vorbesc despre cele 4 cărți care m-au dezamăgit enorm de mult, pe mine! 
Dacă aveți și voi cărți, care v-au dezamăgit, mi-ar plăcea să aud titlurile. 

1.Mincinoșii

Mincinoșii e una dintre cărțile acelea,despre care am auzit numai lucruri bune, dar la sfârșit, când am ajuns să o citesc, aproape că am înnebunit.
Aveam așteptări foarte mari de la cartea aceasta, am citit descrierea ei la librărie, și m-am îndrăgostit de ea, coperta ei arăta atât de perfect, și credeam că o să lase o urmă pe inima mea, sau mă rog, o să ajungă pe lista mea cu cărți foarte bune, DAR nu s-a întâmplat. 
Nu are acțiune, povestea este plictisitoare și cea mai interesantă parte este la final! Mi-a luat 2 zile să o citesc, deoarece în timp ce o citeam, mă plictiseam. Era așa de plictisitoare, nu era nici o acțiune, că am început să mă întreb, De ce am avut eu cartea aceasta pe listă? Iar când autorul a decis, să adauge ceva acțiune, s-a terminat cartea. Deci oarecum, începutul cărții, a fost și sfârșitul,
Cred că acesta este cartea care m-a dezamăgit cel mai tare! Am avut așteptări foarte mari de la ea, iar la sfârșit, la sfârșit am rămas șocată!
(Dacă vă interesează recenzia scrisă la ea, o puteți citii Aici )

2. Hush Hush (Îngerul Nopții)

Îngerul Nopții nu m-a dezamăgit la fel de tare, ca Mincinoșii, dar totuși, m-a dezamăgit. În timp ce citeam, duceam dorul acțiunii, este adevărat că erau momente pline cu acțiune, momente care chiar mi-au plăcut foarte mult, dar erau câteva scene la care îmi venea să adorm. Povestea în sine mi se pare interesantă, și chiar credeam că și continuarea o să  fie la fel de interesantă, dar se pare că am gândit prost. Citesc Crescendo de 2 luni și tot n-am terminat-o! Începutul este atât de plictisitor și de copilăros, că mai bine iau o altă carte să citesc! Nici Hush Hush nu a fost perfectă, dar acolo măcar nu era atât de multă dramă! Vorbesc serios, când spun că Crescendo seamănă cu una dintre telenovelele mamei mele. Mie personal, îmi plac cărțile cu îngeri, și n-am nici o problemă dacă apar și câteva scene romantice, dar când deja toată cartea este ca o telenovelă spaniolă, înnebunesc! Deja așteptam să apare un personaj pe nume Hernonado sau una Consuela! 
Pe scurt: cartea mi-a plăcut, nu la fel de mult cum credeam că o să-mi placă, aveam așteptări mai mari de la carte.
(Dacă vă interesează recenzia, o puteți citii Aici. )

3.Căutând-o pe Alaska

Unii deja cred că se așteptau ca și cartea aceasta să apare pe listă. Trebuie să recunosc, îaninte să cumpăr cartea, n-am citit recenzii și nici descrierea ei, numai îmi plăcea coperta foarte mult și am văzut câteva citate, dar după ce am început să o citesc, am început să am așteptări mari, iar la sfârșit, ce am primit? O mare dezamăgire. 
Căutând-o pe Alaska este una dintre cărțile acelea, din cauza căreia multe persoane se ceartă. Unii spun că este superbă și de neînlocuit, iar alții, alții nici nu încep să vorbească despre ea deoarece știu că o să se enerveze prea rău. Eu personal, fac parte din grupul care nici nu spune că este oribilă, dar nici că este perfectă. Oarecum, cartea aceasta pe mine m-a lăsat fără sentimente. Aveam câteva imagini despre sfârșit, despre poveste în sine, dar John a decis să scrie o poveste diferită. Eu personal, deja eram plictisită de depresia personajului principal masculin. Băiatul acela este mai depresiv decât mine! Deci deja am început să mă simt rău din cauza lui! Deja mă gândeam să-îi caut un psiholog! Din punctul meu de vedere, John n-ar fi trebuit să scrie atâtea capitole cu personajul principal fiind în depresie. Înțeleg că  suferă și tot, dar să nu-mi descrii de 300 de ori că îi pare rău! Am înțeles și din prima!
(Dacă vă interesează recenzia scrisă la carte, o puteți citii Aici )

4.Divergent

Nici o dată în viața mea n-am crezut că o să spun că îmi place mai mult filmul de cât cartea, dar se pare că totul trebuie să aibă un început! Dragă Veronica, filmul a fost superba (nu și Allegiant, aia a fost oribil), dar cartea mie personal, nu mi-a plăcut atât de mult! Lucrurile sunt atât de diferite, știu că ar fi trebuit să citesc cartea mai întâi, dar n-am făcut-o și am învățat din greșeală, dar faza este, că filmul este mai interesantă de cât cartea. Filmul are mai multă acțiune,în timp ce în carte nu prea ai parte de acțiune!
Ideea cărții îmi place, dar sunt câteva scene care n-au nici un sens. Sunt câteva scene cărora nici nu i-am duce dorul dacă n-ar apărea în carte, dar sunt câteva momente din filme, pe care am vrut să le văd și în carte.  Divergent a fost prima cartea aceea despre care chiar spuneam cu foarte multă încredere, că o să fie una dintre preferatele mele. Încep să mă întreb, cine e persoana aceea care spune aceste lucruri înainte să citească cartea? Normal că unele cărți mă dezamăgesc dacă încep cu gândul că o să-mi schimbe viața, la ce m-am gândit și eu? Probabil la nimic care avea mult sens. 
În fine, cartea la început este plictisitoare, pe la mijloc, devine interesantă, iar la sfârșit e din nou plictisitoare. 
(Dacă vă interesează recenzia scrisă la carte, o puteți citii Aici ) 

Comentarii

Postări populare