Cum să faci un semn de carte personalizat-Partea a 2 a

Cum să faci un semn de carte personalizat

După ce primul tutorial despre cum puteți să faceți un semn de carte personalizat, a fost un mare succes, am decis să fac un tutorial nou. 
De data aceasta, semnul nu mi-a ieșit foarte bine, nu prea sunt mândră de ea, deci vă rog, încercați să înțelegeți. 
Semnul acesta de carte este diferit în modul că, acum o puteți pune pe colțul paginii sau sus pe pagină, fără să trebuiasă să adaugați încă o bucată de hârtie.
Ca data trecută, și acum am făcut un semn cu un personaj din Alice in Wonderland, numai că, de data aceasta am decis să o desenez pe The White Queen, nu pe Alice sau pe Queen of Hearts. 
Sper să vă fie de folos acest tutorial. 
Apropo, deja vă pregătesc o surpriză, deci rămâneți activi, dacă vreâi să aflați ce surpriză vă pregătesc. 
Pe lângă surpriza pomenită, am decis că o să fac un concurs când pagina o să ajungă la 5000 de vizitatori! :) 
Dar  acum, să încep tutorialul. 



1.Primul pas este să desenați capul, ochii și urechile. 


2.După ce ați terminat cu ochii, este timpul să desenați părul și accesoriile. Atenție! Desenați numai partea de sus a părului, nu și  partea de jos.


3.După aceea, desenați hainele, mâinile și accesoriile. 
Tutorialul nu diferă până acum de primul tutorial.

4.După ce am terminat desenatul hainelor, e timpul să desenăm partea de jos a părului.




5. După ce am terminat cu desenatul, trebuie să desnăm conturul. Eu vă sugerez să o desenați cu cariocă colorată, deoarece atunci semnul arată mai realistic.
După ce ați terminat cu conturul, e timpul să o colorați.





6.Când ați terminat cu coloratul, tebuie să o decupați. 
După ce ați decupat semnul,e timpul să schimbăm un pic. trebuie să tăiați o parte în semn, eu am decis să tai partea de jos a trandafirului, ca la sfârșit să o pot pune pe marginea, pe sus pe pagină.




7.La sfârșit, dacă vreți ca semnul să fie mai protejat, este sugerat să o lipiți cu scoci, în modul acesta nici semnul nu o să se distrugă prea repede, și nici paginile nu o să se coloreze. 

Comentarii

Postări populare