Explicație

Explicația absenței mele în ultimele luni 

Cum ați putut observa deja, în ultimele luni nu am prea fost activă iar acest lucru are un motiv. De obicei, în vacanța de vară nu mă țin de obiceiurile mele, orecum îmi pierd interesul în tot ce implică statul în casă. Vacanța de vară pentru mine înseamnă timpul petrecut cu prietenii, crearea amintirilor de neuitat, încercarea de a face vara una demnă de amintit. 
Vreau să-mi cer scuze de la toți care așteptau cu nerăbdare să postez o recenzie nouă, o postare nouă, care așteptau să-mi zic părerea despre o carte care apare pe lista lor de cumpărat. Îmi cer scuze pentru tot, dar acum că școala reîncepe, o să-mi revin și eu și o să redeschid blogul. O să schimb înfățișarea acestuia și o să încep să postez regulat. 
Totuși, am decis să împart cu voi câteva detalii despre vara mea, ce am făcut și de ce n-am avut timp să postez. M-aș bucura mult dacă ați scrie și voi în commentariu, cum vi s-a părut vara 2017, dacă a fost una de neuitat sau nu. 
Vara aceasta a fost plină cu activități pentru mine, în majoritatea timpului eram afară cu prietenii și mă distram. În momentele când nu eram afară, mă ocupam de un hobby foarte drag mie, desenatul. Poza atașată este despre ultima mea pictură, m-aș bucura să aud părerea voastră despre ea. 
Vara aceasta am avut  șansa să cunosc foarte multe persoane incredibile și să construiesc o relație mai puternică cu prietenii mei. Adevărat, s-au întâmplat câteva drame, dar dramele acelea nu-mi schimbă de loc părerea despre vara aceasta.
Am reușit să dezvolt o pasiune nouă pentru dramele coreene, și trebuie să recunosc că mă bucur nespus de mult că am decis să mă uit la ele. Mă și gândesc să scriu câteva recenzii la dramele la care m-am uitat până acum, poate vă vor ajuta. 
Mulțumită dramelor coreene, am decis să mă apuc de învățatul limbii coreene și pot să vă spun că nici nu e așa grea cum pare. Dacă vă interesează, o să postez un articol în legătură cu studiile mele, de unde învâț și ce tactici am ca să rețin toate desenele și regulire. Încă sunt la început, dar sper ca cu timpul să ajung să vorbesc coreana într-un fel ca să fiu înțeleasă. 
Cum știți deja, am un cont pe Wattpad unde de obicei scriu cărți în engleză, dar de câteva luni mi-am luat silința și am început o carte în română, o carte pe care am cam ignorat-o, dar o carte pe care vreau să o termin, una care vreau să difere de restul cărților. 
În rest, n-am prea făcut nimic. M-am ocupat de perfecționizarea portretelor și de terminarea temelor la matematică. Vara aceasta a fost plină cu evenimente, bune și rele, de amintit și de uitat, dar trebuie să recunosc, într-un fel mă bucur că începe școala. În timpul școlii am un program regulat, de care de obicei mă țin, în timpul școlii măcar știu ce zi e. :)))) 
În fine, nu mai lungesc vorba. Sper că mă puteți ierta. Să aveți o seară faină! 

Comentarii

Postări populare