Cover-view: Seria Lux în Italia

Seria Lux: Italia

Cu toții am auzit deja de seria Lux scrisă de autoarea extraordinară, Jennifer L Armentrout. Seria aceasta este una dintre preferatele mele, motiv pentru care am devenit curioasă oare cum arată coperțile seriei în alte țări. În România, editura Leda a rămas loială și a folosit coperțile originale, dar în Italia deja lucrurile s-au schimbat. Italienii au decis să facă o ședință foto și să creeze coperți mai speciale pentru seria de succes. Totuși, un lucru probabil au uitat.... SERIA LUX NU ESTE CU VAMPIRI.
Primul lucru care mi-a venit în gând când am văzut coperțile nu au fost extratereștrii care pot lua forma luminii, ci vampirii care beau sânge. Nu mă înțelegeți greșit, îmi plac coperțile dar din punctul meu de vedere nu sunt potriviteacestei serii. 
Înafară de faptul că persoanele care apar pecopertă au pielea editată gri, ca și unui vampir, editura Italiană n-a ținut cont de mici detalii, precum ochii lui Dawson. Cum puteți observa mai jos, ochii băiatului nu au o nuanță vibrantă a culorii verde, ci una pastel. Sinceră să fiu, ne putem bucura că coperțile acestea sunt folosite numai în Italia, altfel Luxenul nostru preferat ar fi cunoscut ca un vampir fără culoare...
Voi ce părere aveți? Cum vi se par coperțile?







Comentarii

Postări populare