Tot ce știm până acum despre continuarea seriei Mara Dyer!

Tot ce știm până acum despre cartea The Becoming of Noah Shaw!

Pe parcursul zilei de ieri, a fost adus la iveală coperta primului volum din serie spin off a seriei Mara Dyer, The Shaw Confessions. Alături de copertă, autoarea ne-a dat și o gustare din primul capitol, iar acestea sunt informațiile pe care le știm până acum despre continuare.
  1. Totul o să fie descris din punctul de vedere al lui Noah. Cum și specifică titlul, această seriei o să fie plin cu gândurile lui Noah. În ciuda faptului că, deja eram obișnuiți cu gândurile cam neobișnuite ale Marei, acum o să trebuiască să ne obișnuim cu Noah. Eu una, nu mă supăr de loc.
  2. Noah și Mara o să aibă idei diferite. În timp ce Noah vrea pace pe Lume și să fie totul bine, Mara vrea putere. Fata s-a schimbat de la primul volum, și lucrurile devin dificile pentru ea.
  3. Tatăl lui Noah este ucis. Primul capitol prezintă o înmormântare, dar nu o oarecare înmormântare, ci înmormântarea tatălui lui Noah. Michelle a menționat acum o vreme că tatăl lui Noah este ucis iar Noah moștenește mulți bani. Sunt rea dacă eu mă bucur că omul acela psihopat nu mai apare? Poate nu mă înțelegeți acum, dar o să mă înțelegeți după ce citiți ultimul volum al seriei Mara Dyer.
  4. Happy Endingul nu o să apare la sfârșitul primului volum. Cred că toți ne așteptam la asta, gen Michelle scrie happy ending numai după un drum lung și dureros, după ce ne termină pe noi psihic și poate să danseze pe rămășițele noastre.
  5. Mara devine din ce în ce mai puternică. Na bine, nu pot să vă spun de unde știu asta că ar fi spoiler pentru volumul 3 al seriei Mara Dyer, deci please, nu mă urâți.
  6. Multe obstacole o să apare în fața lui Noah și Mara. Cei doi o să trebuiască să treacă peste multe momente grele ca să poată trăii fericiți. Dar să sperăm că totul va fi bine.
  7. Seri aceasta o să fie cu totul diferit de seria Mara Dyer! Deja și din cum arată coperta ne putem da seama de acest fapt. Apa este înlocuită cu foc, iar acest lucru nu poate însemna nimic bun.
Momentan, asta este tot ce știu despre primul volum al seriei, dar dacă aveți și voi infromații, m-aș bucura nespus de mult să le aud.
Dacă mai aflu alte detalii, vă informez.

Comentarii

Postări populare