Recenzie: Crescendo (Hush Hush 2)

Crescendo de Becca Fitzpatrick

"Being with you never felt wrong. It's the only thing I did right. You're the only thing I did right."
Titlu Original: Crescendo 
Autor: Becca Fitzpatrick
Număr pagini: 427
Anul apariției: 2010
Notă: 8/10
După 5 luni, 5 LUNI NENOROCITE, am reușit și eu să termin cartea aceasta.... MI-a luat 5 luni să o termin, și nici nu are foarte multe pagini...De ce mi-a luat atât de mult să o termin? O parte mă adormea, serios vorbesc, credeam că adorm sau erau lucruri atât de banale încât îmi venea să dau cu capul în pereți, apoi am decis să dau șansă la alte cărți, apoi am intrat în reading slump, și așa mai departe. Pot să recunosc că mă bucur nespus de mult că în sfârșit am terminat-o. Nu-mi place să stau la o carte atât de mult, dar na, se mai întâmplă. 
Primul volum din serie, Hush Hush mi s-a părut foarte faină, dar să fiu sinceră, Crescendo nu mi s-a părut la fel de bună. În mijlocul atenției acum a fost relația dintre Patch și Nora, și să fiu sinceră, au avut muuulte de discutat. După o vreme deja mi s-a dus cheful, și așteptam să termine cu războiul și să se maturizeze sau să stea jos să discute. Bine că niște îngeri căutau  motive ca să-l poată trimite pe Patch în iad, dar totuși Nora nu trebuia să reacționeze așa. Nici Patch n-ar fi trebuit să-l facă pe duru, trebuia să o ia pe Nora de mână, să o ducă într-un colț și să-i spună ce se întâmplă.

Dar acum ar trebuii să termin cu judecatul, și să încep să vă povestesc despre carte, că totuși acesta este motivul pentru care ați decis să citiți articolul.
Cartea începe bine, Patch și Nora deja sunt în vacanța de vară, se bucură de viață și de faptul că sunt mai apropriați de cât nici o dată, dar lucrurile se schimbă. Cei doi încep să se îndepărteze, Nora devine din ce în ce mai suspicioasă, iar Patch nu face nimic în privința aceasta.
În Hush Hush credeam că Patch este un Bad Boy care nu poate fi controlat și așa mai departe, dar în Crescendo, el devine mai slăbănog. Încercând să o protejeze pe Nora, o îndepărtează și mai mult, o minte de mai multe ori și oarecum o împinge spre un nou băiat, pe nume Scott.
Scott este un vechi prieten al Norei, dacă putem zice așa, mama celor doi erau prietene bune iar Nora și Scoot mergeau la aceași școală. Scott se întoarce în oraș, iar Nora devine din ce în ce mai nesigură în legătură cu băiatul. Acesta îi dă motive să creadă că moartea tatălui ei nu a fost un accident.
Dar, nici Patch nu o ajută pe Nora, acesta începe să se întâlnească cu Marcie, cel mai mare dușman al Norei. Să fiu sinceră, dacă fostul meu iubit ar decide să se întâlnească cu dușmanul meu, numai după o săptămână. atunci aș merge și l-aș învăța o lecție.
Din multe motive o înțeleg pe Nora, dar au fost momente, a făcut câteva lucruri pentru care nu are scuze. Ar fi putut să se gândească un pic mai mult înainte să acționeze, dar cu toții știm că nu prea e obiceiul ei să se gândească rațional înainte să facă ceva nebunie.
Pe parcursul acțiunii, Nora descoperă mai multe lucruri despre noaptea în care tatăl ei a fost omorât. Multe minciuni ies la iveală, iar singurul mod în care Nora poate să supraviețuiască, este să aibă încredere în Patch.
Acțiunea de a mijlocul cărții, mi s-a părut foarte interesantă, povestea este bine scrisă și detaliată, dar eu aș fi omis câteva scene legate de Marcie. Becca nici acum nu m-a dezamăgit, poate un pic la început, un pic mai mult, dar s-a revanșat pe la mijlocul și sfârșitul cărții.
Tot ce pot să vă spun este, dacă v-a plăcut Hush Hush atunci vă recomand și Crescendo.

Descrierea cărții
O intrigă de coșmar, un mister copleșit, un înger păzitor de temut.....
Nora ar trebuii să știe că viața ei este departe de a fi perfectă. Deși cu ajutorul lui Patch, iubitul și îngerul ei păzitor, a scăpat din viață cu o serie de incidente cu totul neobișnuite, primejdia e departe de a fi trecut. Relația cu Patch nu este în cel mai bun moment al ei, iar Marcie Millar pare mai hotărâtă ca oricând să-i facă Norei viața un coșmar. De parcă n-ar fi de ajuns, un nou dușman încearcă să o distrugă, iar moartea tatălui ei rămâne în continuare un mister. Cum Patch nu numai că nu îi răspunde la întrebări, dar pare chiar să-i sta în cale, Nora se vede nevoită să afle  răspunsuri de una singură .
Nu se anunță o vară prea tihnită, nu-i așa?


Citate care te fac să vrei să citești cartea

"You're mine, Angel." he murmured, brushing the words across my jawbone as I arched my neck higher, inviting him to kiss everywhere.
"You have me forever."

"I love you more than I think I should."

"You're psychopath."
"I prefer creative."

"Did I really want to stay on this road longer, knowing it was only going to end in devastation?"

"I'm going to grab a cheeseburger." I told Patch. "Want anything?"
"Nothing on the menu."
I smiled. "Why, Patch, are you flirting with me?"

Sper că v-am putut ajuta. În commentariu spuneți-mi ce ați mai vrea să vedeți pe blog, la ce carte ați vrea recenzie. 

Comentarii

Postări populare