A Apărut coperta continuării seriei Mara Dyer!

Cover Revealed 

Speranța mea deja era pierdută în legătură cu coperta continuării seriei Mara Dyer, primul volum a seriei spin-off (The Shaw Confessions) The Becoming of Noah Shaw. Autoarea deja mă terminase mintal, când pe Instagram a anunțat că noul volum are deja un titlu, o dată de publicare și o copertă, pe care nu are voie să ni le arate. 
Știți cât de tristă și cât de supărată eram? Îmi venea să urlu și să țip dar să și plâng, deoarece cartea aceasta o aștept cel mai mult din lume, o vream mai mult de cât continuarea seriei The Dark Artifices, și acest lucru spune multe. 
În fine, ieri seara când deja mă uitam pe Facebook fără speranță, am dat de un articol de pe Entertainment, AU ARĂTAT NOUA COPERTĂ. Și nu numai că coperta a ajuns pe suprafață, autoarea a decis să ne și dea o gustare din primul capitol al romanului. Mulțumesc mult din suflet Michelle, mulțumesc.
Părera mea despre copertă este: e superbă și genială, și cu siguranță diferită de coperțile seriei Mara Dyer. În timp ce fiecare  volum al seriei MD avea o copertă subacvatică cu cei doi îndrăgostiți ggăsindu-și drumul înapoi unul la celălalt, cartea The Becoming of Noah Shaw are o copertă cu totul diferit. Pe coperta aceasta, Mara și Noah sunt deja împreună, dar în loc de apă acum sunt înconjurați de foc. În ochii mei, pe baza informațiilor despre continuare, focul semnifică obstacolele care îi așteaptă pe Noah și Mara, toate greutațile peste care o să trebuiască să treacă. Dar un sentiment ciudat mi s-a format în gât, Happy endingul acum nu mai apare? Putem fi siguri că în primul volum nu o să primim un happy ending cu floricele și fluturi și lucruri banale, deoarece modul de scris al lui Michelle este diferit de restul autorilor. Ea ține cititorii în suspans, scrie o carte în care happy endingul este meritat, nu numai aruncat acolo pentru că asta vrea cititorul!
Eu personal, abia aștept continuarea, și dacă aflu mai multe informații despre carte, o să vă anunț.
Până atunci, dacă vreți să citiți fragmentul din primul volum, din nefericire n-am salvat linkul, dar sunt sigură că dacă căutațipe Google o să puteți să o găsiți. 
Recenzii la toată trilogia Mara Dyer, pentru fiecare volum, puteți găsii pe blog.

Comentarii

Postări populare