Cum să faci un semn de carte Personalizat

Cum să faci un semn de carte Personalizat

De o vreme tot fac semne de cărți, iar oamenii care văd pozele despre ele tot îmi spun că ar trebuii să le vând și chestii de genul. 
Adevărat, mă  gândesc la vânzarea semnelor dar încă nu m-am decis. Încă am nevoie de timp să mă gândesc și să mă decid, dar până atunci, mi-a venit o idee că ar trebuii să vă arăt cum puteți să faceti un semn de carte asemănătoare semnelor mele. 
Am făcut multe feluri de semne și despre multe personaje, cele mai multe din cărțile Cassandrei Clare, și am și organizat un concurs împreună cu Cărți cu Colți, unde ați avut șansa să câștigați 3 semne: Una cu Hermione, una cu Regina Inimilor din Alice in Wonderland și una cu Magnus și Alec din cărțile Cassandrei. 
Acum am decis să vă arăt cum am făcut cel mai nou semn cu Alice, din Alice in Wonderland. 
Sper să vă ajute. 
Vă atrag atenția că semnul nu mi-a ieșit perfect. Încă trebuie să exersez mult ca să fie perfect, dar iubesc semnele pe care le-am făcut, chiar dacă au defectele sale.


1.Primul pas este să desenați un cerc, după care o să trebuiască să desenați fața. 
2.Următorul pas este să modelați cercul într-un mod să arate ca fața personajului pe care vreți să-l desenați, și să desenați ochii, gura.
3.Apoi, trebuie să desenați partea de sus al părului și accesoriile din păr. Eu am decis să îi fac o cordeluță lui Alice, idee pe care am luat-o de pe un alt semn de carte. 
4.După ce am terminat cu capul, e timpul să desenăm hainele și picioarele.
5.Când am terminat desenatul hainelor, desenăm mâinile și partea de jos alpărului. Apoi dacă mai vrem, putem adăuga mici detalii și accesorii. 
6.După ce am terminat cu desenatul, facem conturul. Eu recomand să faceți contorul cu cariocă colorată deoarece, dacă conturați totul cu negru, o să arate destul de rău, o să arate ca un desen dintr-o carte de colorat pentru copii.
7.După aceea  putem colora. La păr încercați să folosiți mai multe nuanțe din culoarea cu care vreți să o colorați. 
8.După ce am terminat cu coloratul, putem decupa semnul și suntem gata. Puteți să decupați încă ceva cu care să o fixați pe pagină, depinde de gusturi. 
Sper că v-am ajutat. Dacă faceți semne, trimiteți-mi poză să văd cum v-au ieșit ^-^

Comentarii

Postări populare