Best Books in 2016

Cele mai bune cărți pe care le-am citit în 2016

Anul s-a terminat, acum suntem deja în 2017 și am decis să scriu un articol despre cele mai bune cărți pe care le-am citit în 2016. 
În total, am citit 21 de căți în 2016, știu, puține dar nu prea am avut timp *școală, examene, deja mă doare capul de la ele*. Oricum, dintre aceste 21 de cărți, au fost 3 care m-au curpins foarte tare și care m-au vrăjit. 

3. Seria Intrumente Mortale 

Toți cunoaștem deja povestea lui Clary Fray, fata de 15 ani care descoperă că nu este obiștuită, ea fiind vânător de umbre. Toți am urlat când am aflat că Jace este fratele ei, dar toți am râs când s-a aflat adevărul. Să recunoaștem, nimeni nu a crezut că ei doi sunt frați! Era imposibil! Cassandra ne-ar fi distrus dacă ei doi chiar ar fi fost frați.... Și nu l-am fi cunoscut pe Sebastian *new true love*. 
Seria aceasta este captivantă, am și scris recenzie la primele două cărți (recenziile le puteți citii aici. numai cu un clic pe titlul cărții: Orașul Oaselor , Orașul de Cenușă )
Seria conține 6 cărți și are mai multe serii Spin-off, de exemplu Dispozitive Infernale, Cronicile Bane și multe altele. Seria aceasta m-a distrus dar în același timp, mi-a făcut viața mai frumoasă și chiar merită citită. Cassandra descrie foarte bine acțiunea și dă multă atenție detaliilor *Just Like Jace*.


După prima carte. a fost făcută și un film iar după toată seria, este un serial numit Shadowhunters, care revine acum cu cel de al doilea sezon. 
Descriere scurtă: Clary Fray este o adolescentă normală. mai bine zis, așa credea ea. Mama ei este răpită iar singurul mod, în care o poate salva, este aducânduși minte. Ea află că este vânător de umbre, iar Jace, tâmărul vânător de umbre, decide să o ajute, iar ei doi o să se aproprie mai mult de cât ar trebuii. Căutând Pocalul Mortal, unul dintre Instrumentele Mortale, secrete se află, minciuni sunt spuse, iar Clary nu mai știe ce să facă. Oare o să poată să-și salveze mama? Sau tatăl ei se întoarce și distruge totul? 

2. Seria Lux 

Daemon, Daemon, Daemon..... Chiar a trebuit să mă pui să aleg? Chiar? 
Seria Lux este una dintre puținele serii care m-a capturat atât de tare, încât n-am putut să o pun jos. Am citit toată ziua, toată noaptea, nu mă interesa nimic înafară de Daemon. A trebuit să aflu ce se întâmplă cu el și cu Kat, ce vor cei de la MA și ce s-a întâmplat cu Dawson și cu Beth. 
Seria aceasta, te răpește și te duce într-o lume, nu chiar îndepărtată dar totuși diferită. Iar Daemon, păi, el face totul mai interesant. 
Din Punctul Meu De Vedere, cartea aceasta ar trebuii să primească un premiu! Nu este corect ca o serie atât de palpitantă și interesantă, să fie atât de necunoscută! Vouă vi se pare corect? Seria are 6 cărți, dacă includem și Shadows, cartea care ne povestește ce s-a întâmplat cu Beth și cu Dawson. A apărut și o serie Spin-off, numită seria Daemon, care este seria Lux din punctul lui de vedere. Dacă vreți să citiți o carte chiar bună, care nu vă adoarme după 3 pagini, atunci aceasta este seria perfectă. E ca și cum cartea s-ar lipii de mâna ta, atât de palpitantă e că nu o poți pune jos. 
Puteți  găsii recenzie pe bog la următoarele volume; (cu un singur click pe numele cărții puteți citii recenzia) ShadowsObsidian , Onix , Opal
Scurtă descriere: Katy Swartz, împreună cu mama ei, se mută în Virginia de Vest. Katy este o fată simplă care are un blog cu cărți. Cărțile sunt viața ei, dar totul se schimbă când bate la ușa vecinului ei, care trebuie precizat că este cel mai arătos tip pe care l-a văzut vreodată. Ei doi, tot se sâcâie și nu pot duce o conversație normală, dar Katy este cea mai bună prietenă al lui Dee. sora lui Daemon (vecinul ei). Fata simte că ei doi ascund ceva de la ea, dar nici o dată nu se aștepta la faptul că ei doi sunt extratereștri. Dar puterea lor are și un defect. Daemon încercând să o salveze pe Katy, lasă un semn pe ea, punând-o în pericol, iar acum, ei doi trebuie să-și petreacă tot timpul împreună, până când semnul dispare. 
Oare o să supraviețuiască sau o să se omoare între ei? Nimic nu este imposibil. 

Iar acum, pe locul 1, seria care M-A DISTRUS!!!!!! DECI SERIA ACEASTA ESTE UCIGAȘĂ ȘI NU MINT! DUPĂ VOLUMUL 2 AM CREZUT CĂ MOR! Din fericire după o lună de așteptare *mersii Okian că n-ați avut toată trilogia în stoc când am comandat* , am primit și cartea a 3-a, ultima carte din serie, care m-a torturat timp de 334 de pagini. Dar totuși, seria aceasta este preferata mea și o recomand tuturor pentru că prezintă o poveste diferită, una originală. Iar seria aceasta este: SERIA MARA DYER 

 Știți că spuneam că Daemon este iubirea mea? Păi, Noah a schimbat totul. A trebuit să vină și el să mă oblige să aleg între el și Daemon.... Și cred că am ales, iar alesul este Noah. 
În timp ce  majoritatea cărților SF implică vampiri, demoni sau vrăjitoare, seria aceasta are moarte și o fată care cauzează moarte. 
Cine ar spune că aceasta este prima dată când Michelle a luat laptopul și a început să scrie? Cred că nimeni căci sria aceasta are tot ce trebuie să aibă o serie de succes. E atât de captivantă încât am stat trează până la 3 dimineața să o termin, în timpul școlii. 
Noah m-a vrăjit, vrea deja să-l duc acasă, deci serios iar Mara m-a pus pe gânduri. Dar sigur că Michelle trebuie să distrugă finalul perfect cu seria Shaw! Anul acesta, va apărea seria Spin-off, care o să fie tot despre Noah și Mara. și se ca numii seria Shaw, dar deja  din descrierea primei cărți, putem să spunem că Michelle distruge cuplul perfect. Mersii mult. Pentru asta am suferit și eu..... 
Prima carte este superbă, adevărul este că toate cărțile sunt superbe dar finalul primelor două, păi, te cam omoară. E puțin spun că te omoară. Te torturează dar tot nu te face să pui cartea jos. Asta înseamnă o serie de succes! Chiar nu am nici un lucru rău de spus despre ea.... Chiar și acele 'defecte', nu sunt defecte căci fac cartea mai palpitantă și ne fac să o ducem cu noi peste tot. Devine o parte din noi, o parte pe care nu o vom pierde niciodată. 
Deci  aceasta este cred că seria pe care o recomand cel mai tare! Vă pot spune că la școală, am vorbit timp de 3 săptămâni numai despre serie și despre ce final a avut, chiar și colegii mei știu deja povestea de pe de rost.
Am scris recenzie la toate cele 3 cărți, iar recenziile le puteți citii aici: (cu un click pe titlul cărții, puteți citii recenzia) The Unbecoming of Mara Dyer , The Evolution of Mara DyerThe Retribution of Mara Dyer.
Descriere scurtă: Mara Dyer se trezește în spital fără memorii despre ce s-a întâmplat. Un asyl s-a dărâmat cu ea și cu prietenii ei înauntru. Familia ei decide să se mute în Miami, sperând că fata își va revenii, chiar dacă a fost diagnostizată cu PSTD, dar ei nu știu că lucrurile deja s-au schimbat prea mult. Mara începe să îi vadă pe prietenii ei morți iar cu un singur gând, poate să ia viața cuiva. Dar fiecare demon. are un înger, iar acest înger este Noah. Mara îl cunoaște în școală iar băiatul nu o mai lasă în pace. După scurt timp, fata află că și Noah are puteri nemaivăzute, dar el nu poate ucide cu un gând. El poate vindeca. Cine spunea că un demon nu poate iubii un înger? 
Lucrurile totuși o iau și mai razna, când fostul iubit al Marei, Jude, care teoretic ar trebuii să fie mort, apare și distruge totul. 
Oare Noah și Mara o să reziste sau Jude este prea puternic? Ce se întâmplă când toți cred că fata e nebună? Păi, nimic bun.


Asta ar fii sfârșitul articolului, An nou fericit vă doresc, și o să revin cu recenzii noi, știri noi și traduceri! Bye! :* 

Comentarii

Postări populare