Welcome

Hello! 

Bine ați venit pe noul meu blog! Acesta este primul meu blog......
Cred că toți vă întrebați despre ce este blogul deoarece numele nu este foarte explicit. Acesta este un blog cu recenzii pentru cărți, filme și seriale dar în același timp, o să postez și știri care sunt legate de cărți sau filme/seriale. 

Facts About Me

  • 1. Am aproape 15 ani. 
  • 2. Ador să editez și să scriu, citesc. 
  • 3.Culoarea mea preferata este movul.
  • 4.Seria mea preferată este seria Lux dar în același timp, m-a capturat si seria Mara Dyer. 
  • 5. Serialele mele favorite sunt Teen Wolf si Pretty Little Liars. 
  • 6. Sunt în clasa a 9 a, profil mate info intensiv. 
  • 7. Am ochii căpruii iar părul meu este vopsit. 

Informații despre blog 

În fiecare săptămană o să postez recenzii și o să incerc sa răspund si la întrebări. Blogul se va ocupa strict cu cărți si filme/seriale. 
Pentru moment, cam asta ar fi totul. 

Bye! 😘
(Image Surce: Google Imagines)

Comentarii

Postări populare