Jocurile Foamei Filmul

Jocurile Foamei 

Jocurile Foamei este una dintre filmele alea de succes care s-au făcut după o carte. Unii cred că este ca și Twilight sau Harry Potter, dar adevărul este că prezintă o lume diferită de ele. 
Ca toate filmele care sunt bazate pe cărți, nici aceasta nu prezintă totul, nu este ca cartea și sunt schimbate foarte multe lucruri. Mulți spun că nu înțeleg filmul iar acest lucru este urmarea faptului că n-au citit cartea. 
Cei care am citit cartea, am înțeles ce se întâmplă, am și știut ce va urma. 
Pentru mine, filmul nu a fost o dezamăgire, chiar dacă nu mi-a plăcut că au făcut câteva schimbări. Ca de exemplu, în film Katniss cumpără simbolul dar în carte, ea o primește de la prietena ei, fata primarului din District 12. 
Primul film, este mai aproape de ce s-a întâmplat în carte de cât celălalte filme, din punctul meu de vedere. 

Efectele sunt bune, chiar seamănă mult cu cartea dar sunt schimbări care nici nu au sens. De exemplu, în film Katniss devine aliata lui Rue dar în film, numele fetiței nu este Rue ci Ruta. Totuși, ce rost a avut schimbarea asta? De ce trebuie să schimbi numele unui personaj important? E ca și cum i-ai schimba numele lui Prim în Peyton sau în altceva. Nu prea a avut sens.
Adevărul este că totul a fost în regulă cu filmul. Mie chiar mi-a plăcut și o recomand dar, înainte să te uiți la film, mai bine citești trilogia. Lucrurile o să aibă mai mult sens și nu o să ai atâtea întrebări. 

Trailer


Comentarii

Postări populare