Daemon și Kat Baby Bonus (Seria Lux)

Scenă extra pentru Seria Lux 

Daemon și Katy- Baby Bonus 

Traducere; Kinga  (traducerea nu e perfectă) 
Scris de; Jennifer L. Armentrout 

Zâmbind la ecran, mi-am dus degetele mai jos pe mouse și am apăsat pe butonul Publicare la ultimul meu articol Așteptare de Miercuri de pe blog. Am închis laptopul, fiind prea leneșă să mă ridic, mi-am limpezit mintea. Concentrându-mă. am accesat sursa. Laptopul s-a cutremurat, iar apoi, după o secundă, s-a înălța din mână mea și a plutit până la birou, unde s-a pus jos. 

"Sunt extraordinară!" Am murmărit.

"Chiar Esti." 

Am icnit, ridicându-mă în poziție de stat, m-am uitat la ușă. Mi-am îngustat ochii și am luat o pernă. "Ai putea să incetezi să faci asta!" 

Un rânjet mic și-a făcut drumul pe buzele lui. "Ce să încetez?"
 M-am ridicat în picioare, lăsând plăpuma să cadă. Înclinându-mi brațul, am aruncat perna cât de tare am putut. Norul acela pufos s-a transformat într-un proiectil. 

Fără să-și ia ochii de la mine, mâna lui Daemon a rupt perna înainte ca aceea să-îi atingă fața. "Nu mă urâ."  Punând perna înapoi pe pat, și-a încrucișat brațele. "Măcar ți-am dat dreptate. "

"Ești atât de tăcut ca un ninja nenorocit." Am murmurat. 

Daemon a făcut cu ochiul, iar acesta a fost singura avertizare. S-a mișcat atât de repede, îcât nici nu am putut să-l văd. Patul s-a cufundat sub greutatea lui, înghesuindu-mă , iar apoi mâinile lui erau pe obrajii mei. Cu genunchi lui pe ambele părți ale picioarelor mele, s-a aplecat până când capul lui s-a atins de al meu. Când a vorbit, buzele lui calde au atins ușor buzele mele, am simțit electricitatea minusculă dansând pe pielea mea. "Hey Kitten." A rostit. 

"Ce?" Am șoptit 

El a pus un sărut prea rapid, mic pe vârful buzelor mele." Azi, ți-am spus deja cât de frumoasă ești?" 

I-am zâmbit. "Da, ai făcut-o. Dimineața, înainte ca Dawson să o aducă pe Ashley." 

"Bine." Buzele acelea dulci, mi-au atins încă o dată buzele. "Și după amiaza aceasta?" 

Punându-mi palmele pe mâinile lui. mi-am odihnit fruntea pe fruntea lui. "Dap. Aia fost aproape de momentul când Beth și Dawson au luat-o pe Ashley. Dar din nou, sunt foarte sigură că erau numai prea entuziasmat din cauza faptului că, fratele tău a fost capabil să o ia pe Ashley de pe tine." 

"Încă simt mâinile maimuței ăleia micuțe, pe gâtul meu." A spus el. 

Am râs. "Te place." 

"Toți mă plac, Kitten." Sărutându-mă ușor , și-a pus mâinile pe umerii mei. "Ce spui despre ultima oră. Ți-am spus aia în ultima oră?" 

"Ai făcut-o acum. "

Buzele lui au format un zâmbet, împotriva buzelor mele. "Numai am vrut să fiu sigur." 

Daemon a încetat să se joace cu mine și m-a sărutat adevărat., iar el mereu m-a sărutat cașicum ar fi fost prima oară. Profund. M-a ars pedinăuntru, mi-a opărit pielea. Iar el mereu m-a sărutat ca și cum ar fi ultima dată când am avea plăcerea de a face-o. Ritmul inimii mele a crescut în timp ce el m-a ghidat să mă las pe spate. Cu grijă. el s-a înălțat asupra mea, iar eu mi-am încrucișat brațele pe umerii lui, ținând-ul strâns. Fără motiv, o minge de emoții s-a format în spatele gâtului meu și l-am strâns mai tare. 

"Hey." a murmurat el, ridicânduși capul. Centrul ochilor lui extraordinari a luminat în alb. Îngrijorare s-a  reflectat pe fața lui. "Ce s-a întâmplat? Ceva nu este în regulă? Doamne, Kat, ce se întâmplă?" 

Zâmbetul meu a fost nestabil în timp ce mă uitam la fața lui frumoasă." Nimic. Numai sunt prea emoționată acum., și.... Te iubesc. "

Și-a pus degetul pe buza mea. "Te iubesc, Kat." 

Nu contează câți ani au trecut de la momentele acelea îngrozitoare, când am crezut că l-am pierdut. Nu o să uit nici o dată gustul acela amar de teamă sau clipele pe care le-am petrecut împreună. 

Daemon s-a pus pe partea lui, lângă mine, punând o mână sub mine, trăgându-mă mai aproape de el. Mi-a luat mâna stângă la gura lui.  A sărutat fiecare articulație. Atenția mea a căzut pe inelul de logodnă și pe banda albă-aurie care a fost aproape de ea. 

"Mă gândeam." A început să spună.

"O Doamne. "

"Incetează." A pus mâinile noastre încrucișate pe burta mea, iar eu am oftat, chiar dacă spatele meu era flat, tot arătam ca și cum aș fi mâncat o minge de plajă." Oricum, mă gândeam..... adevărul este că a fost ideea lui Archer. "

Mi-am străns sprâncenele. Numai Dumnezeu știe unde duce discuția aceasta. 

"Ce spui despre Dee și Archer ca nași? "

Nu este la ce m-am așteptat, luând faptul că, a venit de la Archer idea." O să-l facă pe Luc foarte supărat. A stabilit deja că el o să fie nașul." 

Daemon a rânjit." Știu. Cred că acesta este motivul pentru care Archer a oferit.. "

Am râs. "Sunteți groaznici". 

Întorcându-mi capul spre el, am oftat. "Cred că e o idee bună." 

"Și eu cred." Daemon a dat drumul la mâna mea și și-a pus mâna pe stomacul meu, lucru pe care îl face în fiecare noapte. Era fascinat de faptul că bebelușul era în stare să se rostogolească de fiecare dată când era timpul să dormim. 

Stând lângă mine, și-a pus ambele mâini pe stomacul meu rotund, și s-a aplecat să-mi sărute buricul. "Ce crezi?" A întrebat, vorbind cu stomacul meu într-un mod care m-a făcut să zâmbesc. "Crezi că Archer o să fie un naș bun? E alegerea ta, Adam." 

În momentul acela, micuțul Adam a decis să facă kung fu cu stomacul meu și mâna tatălui său. Capul lui Daemon s-a ridicat, ochii lui fiind mari și strălucitori. "Ai simțit?" 

"Fiecare părticică din mine a simțit." 

Zâmbetul lui  a rescut, uitându-se înapoi la stomacul meu. "El este băiatul meu."

Comentarii

Postări populare