Prima Impresie: Lord of Shadows

Lord of Shadows 

Așteptarea a luat sfârșit! Pe parcursul zilei de azi, în sfârșit am primit continuarea seriei The Dark Artifices, Lord of Shadows. 
După ce Lady Midnight, m-a distrus emoțional, n-am putut rezista, și am dat precomandă continuării. În ultimele săptămâni deja n-am putut să stau pe loc. Mereu mă uitam la e-mail și telefon, sperând că primesc un mesaj de la curier, că cartea e aici, iar azi, în sfârșit am primit telefonul mult așteptat. 
Fiindcă nu mulți au cartea, am decis să vă arăt câteva poze și să vă spun prima mea părere despre ea. 
Coperta mi se pare superbă. Iubesc coperțile subacvatice ca de exemplu, toate coperțile seriei Mara Dyer sunt magnifice, iar Lady Midnight la fel, deci în legătură cu coperta, n-am nimic de reproșat. 
Lucru care mi se pare ciudat este, că Lord of Shadows este mai subțire de cât Lady Midnight, în timp are mai multe pagini, povestea este mai lungă. E adevărat, Lady Midnight are material bonus, din păcate Lord of Shadows nu are...sper numai că nici celălalte ediții nu au, căci  n-aș putea să rezist. 
Mai multe nu prea pot să  zic despre carte. Coperta este superbă, are mirosul acela de carte nouă, iar din câte am observat, titlulire capitolelelor din nou sunt versurile unei poezii, lucru care îmi place nespus de mult. 
Pentru cei care vor să comande cartea: eu am comandat-o de pe Book Express, și trebuie să recunosc că sunt mulțumită. Alături de carte am primit 2 stickere și un semn de carte, plus o felicitare, lucru care îmi este foarte  pe plac, deoarece pe Okian nu primești mici cadouri de genul. 
Dar dacă nu vreți să o comandați de pe Book Express, o  puteți găsii și pe Okian, și probabil în curând, și pe Elefant.
 

 

 

Comentarii

Postări populare