Cover-view: Instrumente Mortale în Italia

 Coperțile seriei Instrumente Mortale în Italia

Nu de mult m-am decis să încep o serie nouă pe blog, numită Cover-view în care o să vorbesc despre coperțile unor serii de cărții, în țări diferite. Pentru prima recenzie/ părere am ales coperțile italiane ale seriei mult cunoscute și îndrăgite, Instrumente Mortale de Cassandra Clare. 
Mie personal, îmi plac variantele italiane ale coperților seriei, ele fiind diferite de coperțile originale. Chiar dacă îmi sunt pe plac, prefere coperțile Americane, deoarece, pe variantele acelea apar personajele mai importante din cartea respectivă și detalii din cărți, de exemplu pecetele.
Pe coperțile italiane, personajele par mai mult a fi Frați tăcuți, de exemplu, pe coperta Orașului Oaselor, apare un adolescent, probabil Jace, cu gluga pe cap, și seamănă mai mult cu un frate tăcut, de cât cu un vânător  de umbre.
Totuși, coperta pentru Orașul de Cenușă a prins idea cărții, pe copertă fiind doi îndrăgostiți, Clary și Jace. Cartea se bazează foarte  mult pe relația celor doi, iar din punctul meu de vedere, coperta italiană este mai potrivită, mai aproape de subiectul cărții. 
La a treia copertă a trebuit să stau un pic pe gând, dar după puțin timp mi-am dat seama de ce a ales editura italiană o copertă de genul. Coperta îl ilustrează pe Sebastian/Jonathan care apare pentru prima dată în volumul 3, și care devine antagonistul pentru restul seriei.
În timp ce aproape toate coperțile mi-au plăcut, a fost una care chiar mi-a displăcut foarte mult, aceasta fiind coperta volumului 4, Orașul Îngerilor Căzuți. Înțeleg, au vrut să simbolizeze un înger dar aripile arată ca și un desen al unui copil de 4 ani.....Ar fi putut să lucreze mai mult pe coperta acestui volum, să pună mai mult accent pe detalii, pe aripile îngerului. 
În rest, ultimele două coperți au ieșit foarte bine, dar totuși, cel care mi-a plăcut cel mai mult a fost coperta volumului doi, care a pus accent mare pe povestea care apare în carte. 
Vouă care copertă vă place cel mai mult? (o să pun pozele mai jos).
Orașul Oaselor
Orașul de Cenușă
Orașul de Sticlă
Orașul Îngerilor Căzuți

Orașul Sufletelor Pierdute
Orașul Focului Ceresc



Care este preferata voastră?



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare