Recenzie: Never, Never: Part One

Colleen Hoover & Tarryn Fisher: Never Never: Part One

"Her eyes are like two open books and I suddenly want to devour every page."
Titlu original:  Never, Never 
Autori: Colleen Hoover & Tarryn Fisher 
Număr pagini: 159
Anul apariției: 2015 (America), încă nu a fost publicată în România.
Notă: 8
Cartea aceasta am căutat-o multă vreme, până am dat peste o variantă mai ieftină. Descrierea și coperta m-au capturat în primele momente, și pot să spun că nu îmi pare rău că am citit-o. Cu toții știm că dacă ceva nu mi-ar fi plăcut la carte, deja aș fi spus-o, dar să fiu sinceră, nu prea am avut nimic de reproșat. Povestea mi se pare originală, nu prea folosită, lucru pe care deja o caut cu disperare la o carte, deoarece deja mi-au ajuns cărțile cu vampiri și vârcolaci. Deci dacă văd încă o carte, care nu are legătură cu Instrumentele mortale, despre vampiri și vârcolaci, eu urlu. Mi se pare, că tema aceasta cu ființele supranaturale, mai bine zic vampiri și vârcolaci, e prea trasă de coadă. De la apariția cărților Twilight ține această obsesie care deja ar trebuii să fie ștearsă. 
În fine, ca de obicei, am trecut de la subiect. Never, Never,  la început mi se părea destul de ciudată dar oarecum interesantă. Știți, sunt cărți care sunt interesante dar totuși vă fac să vă întrebați: de ce se comportă personajul principal așa? Na, Never Never una dintre cărțile acelea.
Un lucru totuși nu înțeleg, cartea are 3 părți, toate având un număr de pagini între 100-200, deci de ce nu au putut să publice o singură carte, care să aibă trei părți? De ce a trebuit să împarte cartea în 3? Nu mi se pare de loc okay, deoarece așa trebuie să cumperi cele 3 cărți separat, în loc să iei numai una.
Despre copertă, ador coperta nespus de mult. Dar să fiu sinceră, eu ador toate coperțile cu apă sau subacvatice, mi se par mai speciale de cât coperțile simple. (dacă ați citit recenzia mea, sau articolele mele despre seria Mara Dyer, deja știți că ador coperțile, deoarece arată mai special de cât restul cărților citite de mine). Chiar dacă ador coperta, și povestea mi s-a părut interesantă, au fost câteva momente unde deja mă plictiseam, iar acesta este motivul pentru care i-am dat numai nota 8. Bine, și pentru faptul că nu m-a dat pe spate acțiunea, nu a avut un impact sau lucruri de genul. 
Dar, acum a venit timpul să vă vorbesc despre tema cărții și despre ce s-a întâmplat în cadrul acestor 159 de pagini. 
Cartea începe cu Charlie, o fată care se trezește la ora de istorie, fără memorii. La început îi este greu să realizeze ce s-a întâmplat, și încearcă să se comporte din ce în ce mai normal, ca oamenii din jurul ei să nu observe, că veca nu este în regulă. Dar un lucru nu știa. Ea nu este singura care și-a pierdut toate amintirile. Iubitul ei, Silas, s-a trezit la fel de inconștient la ora de istorie, și el se luptă să afle  ce e în neregulă cu el. După câteva ore, cuplul realizează că se află în aceeași situație. Nici unul dintre ei nu poate să-și aducă aminte detalii în legătură cu viața lor, dar totuși au cunoștințe. Își pot amintii lucruri banale, de exemplu artiști favoriți și cum trebuie să conducă, dar nici unul dintre ei nu știe cine e, sau cine sunt oamenii din jurul lor. 
În urma realizării că nici unul dintre ei nu știe ce se petrece, decid să caute răspunsul împreună. Dar cine zicea că este atât de ușor să înveți cine ești, fără să poți cere ajutorul unei persoane cu amintiri?
Cei doi încearcă să caute răspunsuri, dar un lucru nu știu: zilele lor sunt numărate. 
Sfârșitul mi s-a părut destul de interesant și m-a lăsat oarecum în suspans, cu câteva întrebări în legătură cu ce urmează să se întâmple. 
Din punctul meu de vedere, merită să citiți cartea dacă vreți o poveste oarecum romantică dar misterioasă. 

Descrierea cărții

Best friends since they could walk. In love since the age of fourteen. 
Complete strangers since this morning.
He'll do anything to remember. She'll do anything to forget. 

Citate care te fac să vrei să citești cartea

"You think you can make me like you again?" 
I look over at her and give my head the slightest shake. "No. I'm gonna make you fall in love with me again."

"She's lost in thought. I'm lost in her."

"Ho odd to be made of flesh, balanced on bone, and filled with a soul you've never met."

"Everything about her is captivating, like the aftermath of a storm. People aren't supposed to get pleasure out of destruction Mother Nature is capable of, but we want to stare anyway Charlie is the devastation left in the wake of tornado."

"If I were dead like Snow White and he kissed me like that, surely my heart  would kick back to life. That I'd be the one to slay dragons for that kiss."

Comentarii

Postări populare